Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат или някой датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Термостат или някой датчик?

    Здравейте.
    От няколко месеца карам 145 JTD '00г.До момента нямах някакви особени проблеми,НО от както застудя времето започнах да се притеснявам относно разхода на автомобила.Колата се кара само и единствено в градски условия.Лятото харчеше около 7-до 8 макс/100км.От известен период насам харчи повече от 10(не мога да го засека точно,защото километража не ми работи,но съдя по това,че карам по един и същ маршрут.)Колата загрява бавно(като всяко друго JTD)на място.Парното си идва постепенно и няма проблеми.В момента в който потегля стрелката за температурата бавно пада надолу и се заковава на 50 градуса,НО парно все още си имам.
    Смяната на термостата е запланувана за другата седмица,но все пак пиша темата да не би случайно проблема да е някъде другаде.Всеки път като се кача в колата забравям да направя теста с маркуча от термостата,но тези дни ще направя и него.
    П.С.Нормално ли е температурата на водата да се качи до чертичката над 90 и перката все още да не се включи?Това се случи със 146-цата на мой познат,също JTD.

  • #2
    Това си е термостат, а за вентилаторите - трябва да включват преди 100°С, на различните коли различно, обикновено 1-ва степен на 92-3°С втора на 98-100°С това ориентировъчно.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Това си е термостат отвсякъде, но все пак си виж също и въздушният филтър за увеличеният разход. Времето стана влажно и замърсеният филтър се затапва добавъчно.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Въздушния филтър е сменен преди не повече от 4000 километра,но ще го сменя.Колата оригинално дойде със спортен филтър,който трябва да изпера и ще го сменя със сегашния.
        Колкото до термостата при външна температура в момента 10-12 градуса колата започна да духа топло за 2-3 километра при положение,че не е карана от 13:30 на обяд...Двата маркуча са еднакво топли и това значи,че вече 100% е термостат.
        Благодаря на отзовалите се.

        Comment

        Working...
        X